• EM na každý deň -💡TIP 294: Ako zahrnúť personalizované odporúčania do e-mailov na základe nákupov?

    Rýchle Správy SK (4. 10. 2025 10:45:59)

    Kategória: Marketing

    Personalizované odporúčania v e-mailoch pomáhajú zákazníkom nájsť produkty, ktoré ich skutočne zaujímajú. Ak sa obsah prispôsobí podľa predchádzajúcich nákupov, pravdepodobnosť ďalšej objednávky sa výrazne zvyšuje.

    Najjednoduchší spôsob je využiť históriu objednávok – napríklad po kúpe obliečok odporučiť návliečky na vankúše alebo po kúpe krému ukázať doplnkovú starostlivosť z rovnakej rady. Takýto prístup šetrí čas zákazníkovi a buduje pocit, že značka ho pozná.

    Pri e-commerce projektoch sa odporúčania môžu spájať aj s automatizáciami – e-mail po týždni, mesiaci či polroku, podľa toho, kedy produkt logicky dochádza alebo si vyžaduje doplnenie. Výsledkom sú vyššie konverzie aj spokojnejší zákazníci.

    My v Consultee vieme, ako tieto scenáre nastaviť. Pomáhame e-shopom aj iným webom rásť cez e-mail marketing a spolupracujeme s platformami ako Ecomail.cz, aby personalizácia bola jednoduchá a efektívna.


    FAQ k téme personalizovaných odporúčaní v e-mailoch

    Čo sú personalizované odporúčania v e-mailoch?
    Ide o návrhy produktov alebo služieb, ktoré sú šité na mieru zákazníkovi podľa jeho nákupného správania.

    Prečo sú personalizované odporúčania dôležité?
    Zvyšujú mieru preklikov, predaje a posilňujú vzťah zákazníka so značkou.

    Ako implementovať odporúčania do e-mail marketingu?
    Používa sa história objednávok, dátum posledného nákupu alebo správanie na webe. Systém automaticky zaradí produkty do e-mailu podľa nastavených pravidiel.

    Kedy posielať e-maily s odporúčaniami?
    Najlepšie fungujú po nákupe (cross-sell), pri dopĺňaní zásob (re-order) alebo pri nových kolekciách zodpovedajúcich záujmom zákazníka.


    Linka na článok